fredag 10 februari 2012

Vårt boende

 Fick frågan om hur vi bor. Hemma i Sverige har vi kvar vårt hus, som vi numera hyr ut (och som jag saknar så mycket).

Här i USA bor vi i en lägenhet, som jag nu tycker är i minsta laget. Det är precis så att vi får plats och det är verkligen grejer överallt.....men...det är ju bara under en tidsperiod. Nedan ser ni det community vi bor i. Såna här ställen är ganska vanliga, där man bor i ett område med lägenheter, med tillgång till pool, gym och reception.




Ovan från vä till hö: Utsikten från vår lägenhet, ett av lägenhetskomplexen, poolområdet och receptionen.

Välkommen till Jeane Quidote, är så glad att du vill följa med oss :)

5 kommentarer:

  1. Ah, som på Melrose Place? ;-) Fint ser det ut i alla fall, men jag kan tänka mig att det blir litet om man är van vid hus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...ja, precis. Fast jag tror vi har lite mindre intriger här ;)

      Hoppas allt är bra med lilla familjen
      Kram!!

      Radera
  2. Hahaha! TeachMom är alltid på hugget :) Men oj vilket vackert ni bor. Fast jag förstår att du längtar hem, man gör liksom det när man är långt borta.

    Klart jag vill följa dig, vad tror du? ;)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulle dig!!

      Ja, jag saknar att kunna ha en trädgård att gå ut i, att sitta och grilla och bara njuta av alla mina blommor :)

      Kram

      Radera
  3. Ser mysigt ut men förstår att ni saknar ert hus.

    SvaraRadera