tisdag 7 februari 2012

Lite om oss

Vilka är då vi? Mitt namn är Mikaela och jag är 36 år, är gift med F och tillsammans har vi vår efterlängtade son Aron (2 månader). Alla som känner oss vet att vår efterlängtade lilla kille blev till via ett IVF. Vissa inlägg kommer därför säkert handla om IVF rent allmänt.

För ca ett år sedan flyttade vi till Connecticut, USA pga min mans jobb. Vi kommer bo här ytterligare ett år (kan ev bli längre). Jag är vad man kan kalla hemmafru, men eftersom jag ogillar det ordet kallar jag mig numera mamma på heltid ;) Kommer skriva om vårt liv här borta och de äventyr vi får vara med om. Just nu står vi inför något spännande, men jag kan inte riktigt än berätta vad det är. Får vänta en vecka eller två....

Kan skriva mycket mer om oss, men det skulle nog bli långtråkigt att läsa. Så ni får istället gärna följa oss och på det viset se vilka vi är ;)




För er som följde mig på min anonyma blogg, är det första gången jag visar bilder på oss. Jag, min man och vår lilla son....





10 kommentarer:

  1. Åååh, äntligen ett ansikte på dig och din Han. Va' fina ni är! :)
    Kul med en ny blogg, vilken jag kommer följa.

    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Vad roligt att du vill följa oss!

      Kram

      Radera
  2. Fina, fina ni!!!!
    Nu tar jag bort den andra bloggen från listan, och lägger till denna ist.

    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!!

      Du är så välkommen att följa oss här :)

      Kram

      Radera
  3. Fina ni är!
    Kommer fortsätta följa er!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Vad roligt att du följde med :)

      Kram!

      Radera
  4. Men lille söte snutt! Och så fina ni är. Roligt att se bilder på den man anonymt följt.
    Fina är ni, du och din man också!
    Jag följer dig ju gärna såklart!
    Kram till Aron-familjen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du!! Visst är det roligt att få en bild på någon man följt anonymt :)

      Kram

      Radera
  5. Åh så roligt att äntligen få en bild på dig. Fina du <3!
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Det är alltid kul att få en bild på någon anonym. Jag får alltid en bild för mig hur personen ser ut och det är kul att se om det stämmer ;)

      Kram fina!!

      Radera