fredag 10 februari 2012

Följare och dagar som går

Först vill jag hälsa ytterligare två "nygamla" följare, betyder så mycket att ni vill följa oss

Du & jag...
Wilda Mathilda

Tänk vad dagarna har förändrats sedan man fick barn. Man får liksom vara glad om man hinner ta en dusch ;)

Dagarna fylls med matning (fördelat på amning och flaska), blöjbyten, lek, pumpning och diskning (samt kokning av div prylar), tupplur och tröstning....  

När F kommer hem från jobbet brukar han ta Aron en stund så jag kan ta ett bad/åka iväg en stund/sova/läsa...ja, vad jag nu känner för.


Har märkt att han greppar tag i saker mera nu, och ibland kan de vara omöjliga att få loss...som tex mitt stackars hår...




2 kommentarer:

  1. Ja dagarna ser lite annorlunda ut nu ;)

    Sv:
    Ska bli så skönt! Jag har verkligen saknat att kunna ställa Signe ute i vagnen när hon somnat på promenad. Att sen sitta ute och äta är ju inte helt fel och sola... Hur bor ni nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, helt underbart! Vi bor för tillfället i en lägenhet, men har hus hemma i Sverige med stor trädgård. Det ger sån frihet :) att sitta ute och grilla om kvällarna, eller ta den där första fikan på våren... Har iof balkong nu, men det är inte lika kul ;)

      Kram

      Radera