tisdag 21 februari 2012

Datorer och TV-program

Datorn krånglar och låser sig hela tiden, går knappt använda den längre. Här skulle jag säga att det är tur jag har iPaden.....MEN...den kraschar ofta. Helt plötsligt släcker den bara ner. Har provat allt, men inget hjälper. Antar att jag får ta den till applestore. Får väl ta med maken, eftersom jag är mer eller mindre lost i dataspråk.

Sitter och tittar på ett avsnitt av Alcatraz (en TV-serie, av producenterna till Lost). Den är faktiskt riktigt bra, och vad jag fattade det som så ska den börja sändas i Sverige. Det jag är rädd för är att det just är Lostgänget som är inblandade i denna serie. Tyckte om Lost, de första två säsongerna sen blev jag....ja, lost ;) fattade inget till slut och allt blev bara mer komplicerat. Denna serie har också en viss mystik uppbyggd omkring handlingen, men än så länge känns det spännande.

Följer ni några serier nu?

4 kommentarer:

  1. vi har precis kollat klart på hela Game of Thrones, jag är helt frälst. fan det bästa jag sett i mitt liv! inte alls min typ av serie att gilla egentligen, men den är så jävla spännande och välgjord.
    den ska börja gå på svt ikväll faktiskt, så hoppas mer folk får upp ögonen för den.

    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den serien gick i höstas här. Såg den tyvärr inte, men har hört att den var bra. Kanske skulle spana in den på On Demand........när jag får tid över ;)

      Kram

      Radera
  2. sv: allt beror helt på Elvies humör. Börjar hon gråta hysteriskt direkt är det lika bra att lägga ner och pröva igen efter nån timma eller så. Annars får hon ligga på mage så länge som hon vill (tills hon bryter ihop), mellan 5-15 minuter ungefär 3ggr om dagen. Men det sker ju rätt sällan eftersom hon hatar det... suck!

    Hur går det för er, gillar Aaron magläge?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Nja, han tycker inte det är det roligaste man kan göra, men vi försöker så gott vi kan ;)

      Kram

      Radera