onsdag 7 mars 2012

Läkarbesök

Tack för svaren på förra inlägget, ska svara på varje under morgondagen.

Imorgon ska jag också till läkaren med Aron. Han har ju haft spitups...eller småkräkningar efter matning sedan tidigare. Men jag tycker de blivit fler nu och en del med mer kraft, dessutom har han kräkts ett par gånger under tiden jag ammat honom (när jag vänt honom till andra bröstet). Tycker också han har en hel del saliv och slem och sätter ofta i halsen. Ringde och pratade med en av sköterskorna och hon tyckte vi skulle komma in för kontroll under morgondagen. Kan ju hända att han har reflux. Hoppas att allt är normalt och att jag bara är en orolig mamma ;) men hellre ringa en gång för mycket.....

3 kommentarer:

  1. Hoppas det inte är något allvarligt! Håller tummarna att allt går bra. Det är säkert helt normalt, men bra att du ringde så du får svar.

    Kramar från oss i blåsiga Stockholm

    SvaraRadera
  2. Hoppas lillegos mår bra. Bra att du tar tag i det.

    Kramar <3!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra hos läkaren.

    SvaraRadera