söndag 20 januari 2013

Köpa hem

Vi är ju på väg hem till Sverige igen och håller på och köper på oss saker vi vill ta med oss hem. Eftersom jag älskar inredningsstilen New England, och vi bor i just detta området här så vore det roligt att ta med sig lite sådan inredning hem. Vitt, ljusgrått, beige i grundfärger och sen lite färgklickar är så himla snyggt.






Men det är skitsvårt att hitta, då amerikanarna ofta gillar stora, mörka och rustika möbler:






Men jag har ett par dagar till på mig att hitta lite detaljer, som kuddar, filtar osv..innan de kommer och bedömer vårt bohag (de kollar vad vi har och vilken storlek på containern vi behöver).

Det ska ju vara tusan om jag inte hittar något ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Gillar den stilen också! Ljust och fräscht, lite havskänsla :)
    Hoppas du hittar nåt fint!
    Kramar Charlotte

    SvaraRadera
  2. Om du gillar rustika möbler så kommer du gilla www.confidentliving.se ;)

    SvaraRadera
  3. Kul att få handla! Hoppas du hittar nåt.

    SvaraRadera
  4. Åh vad skoj! Gillar också stilen, kommer att passa perfekt i ert fina hus i Trollis!
    Nu är det snart bara en månad kvar ;)
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Det är snyggt! Hoppas du hittar nåt:)
    kram Akna (lilla H & jag)

    SvaraRadera