tisdag 12 juni 2012

Redo

Imorgon är det då dags! Tillbringa ca 18 timmar (från dörr till dörr) på resande fot. Jag är en expert på att oroa mig och naturligtvis har jag oroat mig sönder och samman inför denna resa (eftersom jag även är flygrädd). Fick veta ikväll att ett par av mannens kollegor ska åka med samma plan, så det kändes faktiskt ganska skönt.

Hoppas både jag och Aron kan sova lite på planet. Brukar kännas segt när det är så där 4 timmar kvar av resan. Men jag har min målbild framför mig, att äntligen få träffa våra familjer när vi går ut genom dörrarna på Landvetter :)

Resten av kvällen ska jag ta det lugnt. Nästan allt är packat (fast det som vanligt känns som man glömt tusen saker) och vi är redo att komma hem till Sverige några veckor.


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Lycka till med resan hem!

    Synd att vi inte bor närmare varandra, när du väl är i sverige. :(

    Kram och kärlek
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!
      Ja, det är så synd. Hade så gärna velat träffa dig, men kanske vid ett senare tillfälle :)

      Kramar <3

      Radera
  2. Vad lustigt, min kompis som också bor i USA åker hem till Sverige nu hon med :)
    Förstår din flygrädsla, kan nästan börja gråta när jag ska starta och landa - jobbigt när man sitter själv på planet. Skönt du känner kollegorna till din man.

    Det ska nog gå bra, det brukar ju göra det. Och du är sååååå välkommen hem till Sverige!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, söta du!!
      Hihi,lustigt.

      Ja, ush...start, landning och turbulens är det som är jobbigt och inget jag ser fram emot. Men tanken på att få träffa familj och vänner väger tyngre än rädslan för att flyga. Ska bli så underbart att få komma hem :)

      Kramar!!

      Radera
  3. Det kommer gå bra vännen! :)
    Ha nu sköna veckor hemma i Sverige och hoppas på att vi kan ses!!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas resan gick bra!
    Välkommen hem till Sverige!
    kram

    SvaraRadera