lördag 2 juni 2012

Nytt jag

Ett tag sedan jag skrev. Tiden går och jag förbereder mig mentalt för flygresan till Sverige (ca 8 tim till Frankfurt och 1,5 tim till Göteborg). Så det blir en låååååång resa.

Har varit och klippt av mig mitt hår som nästan räckte ner till midjan. Kände mig som ett stort troll i huvudet, då det var så tovigt. Men klippning och lite slingor senare så blir man som en helt ny person :) Känner mig gladare och piggare på något sätt.

Visar en liten dålig bild, ursäkta för det. Ska försöka få till en bättre



Blir en på matvraket här hemma också...bara för att han är bland det bästa jag har <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

15 kommentarer:

  1. Fina, uderbara du och Aron.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att resan går bra! Du har helt rätt, men blir piggare när man får håret fixat. Skumt, men sant. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så. Underbart att unna sig lite ibland, det är man verkligen värd :)

      Radera
  3. Fina,
    Skönt med att klippa och slinga håret. Snyggt blev det också!
    Jag ska också boka en tid hos frissan. Jag har gått med en knut på skallen sen Pyret föddes, då jag inte orkar göra något med håret. Får bli ändring på det nu! :)

    Söta Aron! Han ser riktigt nöjd och glad ut.

    Kramar
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina!
      Samma här, håret har hängt i en knut i 6 månader nu. Har känt mig såååå tråkig men inte orkat göra något. Därför känns det så skönt nu.

      Kram

      Radera
  4. Ser jättefint ut! När är det ni kommer hem? Vore så kul att samla ihop tjejerna för ett restaurangbesök/grillkväll :) Vad tror du om det?
    Stor kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen! Vore jättetrevligt! Är hemma mellan 14-27 juni och har inga bestämda datum bokade, så bestäm en dag ni. Ska bli så roligt att träffa er <3

      Kram!

      Radera
  5. Skönt det är att klippa sig och bli lite ompysslad. Fin blev du också!

    SvaraRadera
  6. Vad fina ni är båda två! :) härligt att va hos frisören ;)
    Resan hem kommer gå bra ska du se :) kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vännen!
      Jag hoppas den går bra. Hör av dig om du har vägarna hemåt när jag är i Sverige <3
      Kramar

      Radera
  7. Snyggt det blev! Och visst känner man sig fräschare efteråt!
    Lilla söta Aron, så nöjd!! <3 :D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina du!
      Hihi..ja han är alltid nöjd när han får mat ;)

      Radera