tisdag 18 december 2012

Semester

Idag åker vi söderut mot Florida och Key West, för att fira jul med mina föräldrar (och halva USA:s befolkning verkar det som). Ska bli fantastiskt roligt och jag längtar efter dem. Är inställd på att resan ner blir jobbig, ska köra hela natten och så mycket som möjligt imorgon (beror mycket på hur Aron klarar det, men det får väl bli många stopp. Finns ju lekplatser, mc donalds med bollhav osv på vägen). Sista natten innan vi kommer ner till Miami sover vi ut på hotell.
Har en resedagbok via Tripcolor (där jag lagt upp tidigare resor också). Vet inte om jag kan länka dit men gör ett försök:

http://www.tripcolor.com/user/34038/trip/4C5F277B-3287-401B-B47A-D2A317C85F1D
- Posted using BlogPress from my iPhone

Uppdatering:
Kunde inte länka via mobil, men kopiera och klistra. Ni kommer till en sida där det står att man kan ladda ner appen, men tryck på att ni vill se den "full site" (tror jag det står) så kommer ni till sidan ; ) . Lägger upp fler bilder allt eftersom <3

3 kommentarer:

  1. Ååh, Florida! Härligt!
    Hoppas resan går bra. Kör försiktigt!

    Kram Fina
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas resan går bra och att ni kommer fram ordentligt.
    Ha en underbar jul med dina föräldrar.
    Kramar

    SvaraRadera