lördag 1 december 2012

December

Idag ska vi in till NYC och julskyltningen. Det har varit en dröm länge att se den (förra året blev det ju inte av, av naturliga själ ;) ). Blir kanske lite shopping också om inte det är alldeles hysteriskt med folk (vilket det alldeles garanterat är).

När jag stod och satte upp adventsstjärnor, slog det mig att jag har allt jag önskar mig...att få fira jul med min familj, min alldeles egna familj. Jag är så oändligt tacksam över att vara så lyckligt lottad och försöker varje dag njuta av nuet.

Snön lyser annars med sin frånvaro här, men hörde att det kommit rejäla mängder hemma (på sin håll). Hur har ni det med julpyntning och julstämning?


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt och mysigt det låter att få åka in till city och se julskyltningen. :)

    Vi är klara med både pyntandet och bakningen. Så vi är redo. Välkommen 1:a advent!
    Hos oss har det kommit ca 10 cm snö och till måndagen har dom lovat -10 grader.

    Kram Fina
    ♥♥♥

    SvaraRadera