lördag 27 oktober 2012

Vi får helt enkelt avvakta...

Ute och åkt idag. Fikat på DD, tittat på "krösusområden" och ätit på...vad det nu hette.

Det förbereds för fullt för orkanen Sandy som är på väg hit. Ska tydligen krocka med ännu ett oväder, så antingen blir det lika stor kaos som förra året, ännu värre eller så blir det inget alls. Folk är nervösa och det bunkras mat och vatten. Ska titta på nyheterna imorgon och håller den fortfarande kurs mot oss så får vi också hamstra. Vatten, ljus, tändare, snacks...ja allt som kan vara bra om nu strömmen går igen (förra året var vi utan ström och varmvatten i 5 dygn). Nåväl....bara vänta och se vad som händer under morgondagen.

Här skulle jag lägga in en bild egentligen, men appen för Blogpress har bestämt sig för att absolut inte samarbeta. Därför kan jag tyvärr inte bjuda på bild.

Men följ mig gärna på Instagram, där jag uppdaterar varje dag med bilder (beroendeframkallande ;) ).

Id: mickid

Ha det så gott i helgen <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hoppas denna storm inte blir lika allvarlig som förra året. Jag håller tummarna för er!

    Kram och kärlek

    SvaraRadera
  2. Hoppas du är i säkert förvar med lilla familjen! De pratar om stormen på nyheterna hela tiden här, känns inte som om man ska ta några som helst risker! Ta hand om er på bästa sätt! Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Tänker på er!!! hoppas att ni inte drabbas så hårt. Inget vidare väder här heller, men inget emot vad ni har kan jag tänka mig! - oja, vad instagaram är beroendeframkallande, hade precis lagt av med Rumble och Wordfeud - så blir man helt uppslukad och beroende av det istället ;) Stor kram & va försiktiga & ta hand om er i stormen!

    SvaraRadera