onsdag 3 oktober 2012

Strul med app

Haft problem att blogga från mobilen, jag skriver inlägget och det står att det är postat...men inlägget kommer aldrig upp på bloggen...knepigt!

I vilket fall.....

Aron måste vara inne i en utvecklingsfas, eller vad det nu kan vara. Det gnälls och klängs heeeela tiden. Han är precis på gång att börja krypa (kröp några steg idag), men har inte riktigt behärskat tekniken än så jag antar att han blir frustrerad. När jag läser om 9-månadersfasen så stämmer verkligen allt in ;)

Har också märkt av den separationsångesten de tydligen kan få nu. Sover oroligt, klängig och ska hela tiden veta vart jag är. Han är också väldigt blyg för alla utom mig och maken. Men får han sitta hos mig en stund, och stirra ut personen som säger hej brukar det gå bra ;)

För övrigt är allt bra. Min bror och kusin kommer och hälsar på imorgon (stannar 10 dagar), och det ska bli så otroligt roligt!! Sen väntar, väntar och väntar vi lite till på besked om vårt kontrakt.
Har även pyntat lite inför Halloween, även om det inte är något vi firar. Spindel och nät behöver jag dock inte köpa, eftersom det huserar en spindel....storlek gigantisk....på vår balkong (som jag numera vägrar gå ut på). Har jag nämnt att jag aaaaavskyyyyr spindlar!!??

Nåväl, lite smått och gott. Ska försöka få Aron att tuppelura nu, och i em åka iväg till bibblan för lite vis- och ramsestund. Inte för att jag kan några amerikanska ramsor....men man kan ju klappa takten ;)

1 kommentar:

  1. Åååh, vad äckligt!!!! Avskyr oxå spindlar, de är ju så äckliga....
    Jag var nere i källaren en gång och skulle fixa med något, medan A satt på övervåningen och pysslade med nåt annat och jag skriker till som om jag blir överfallen, hahaha....behöver säga att han var nere hos mig omgående? Hahaha...
    Förstår att du inte gärna går ut på balkongen.

    Mysigt med halloween =).

    Och för att svara på din kommentar hos mig: ja, tiden går otroligt fort [hon blir 5 månader på söndag] läskigt.... Jag vill liksom bara stanna tiden...

    Hoppas du får en bra dag eller kväll [har dålig koll på tidsskillnaden =)]-
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera