söndag 12 augusti 2012

På tiden

Har då äntligen lyssnat igenom ett program av årets sommarpratare, nämligen Klara Zimmergren. Har dragit mig lite för att göra det...rädd för att dra upp de där gamla känslorna till ytan. Men tusan, vad bra det var!!! Hon satte ord på alla känslor och tankar jag hade innan Aron fanns. Kom på mig flera gånger att sitta och nicka, och tänka...preciiis så är/ var det!! Kändes lite jobbigt att lyssna, för de där gamla känslorna och tankarna är ganska djupt rotade...och det är med en svidande känsla i hjärtat jag tänker tillbaka på den tiden.

Samtidigt som det var det jobbigaste jag gått igenom, fick jag en enorm stöttning från okända tjejer runt om i bloggvärlden. Tack, tjejer för alla fina ord ni lämnade i min tidigare blogg (och även här)....de betyder mer än jag någonsin kan berätta <3

Har ni inte hört programmet, så lyssna (tyvärr vet jag inte hur man länkar från mobilen, men det är bara att gå in på SR eller googla)!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Ja, visst var hon bra! Och som man känner igen sig....
    Tack själv för all stöttning!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Visst var det bra, gillar verkligen Klara Zimmergren!
    Det finns att lyssna på sr.se eller att ladda ned som podcast i mobilen.
    Ha en fin dag vännen! Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, hon är underbar! Tack för tipset.
      Kram vännen

      Radera
  3. Visst är hon bra! Kände precis så jag också, att hon satte ord på alla mina känslor! Dina ord har varit lika betydelsefulla ska du veta! Stor kram till over there!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis...kunde som sagt lika gärna varit jag som skrivit ner allt det där.
      Tack så mycket, fina du!!

      Radera