fredag 5 juli 2013

Ny blogg

Oj,oj,oj.....verkligen på tiden att jag skriver lite...

Har känt att jag verkligen saknar att blogga och att få skriva av mig en del. Men jag har velat skriva anonymt, eller under en lösenordsskyddad blogg (och det går inte via den här). Har löst det så att jag kommer ha en öppen blogg, men lösenordsskydda vissa inlägg (då jag vill ha lite koll på vilka som läser dem). Ni kommer få adressen till den nya sidan, men önskar ni lösenordet till de skyddade inläggen får ni mejla mig och berätta vem ni är, om ni har en blogg och varför ni vill läsa inläggen. Hoppas ni förstår. Vill kunna skriva av mig, men då vill jag veta vem som läser det ;)

Min mejladress: mickis75@hotmail.com
Nya sidan: mammamickis.wordpress.com


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar