onsdag 14 november 2012

Energi efterlyses

Vet inte varför men jag känner mig helt dränerad på energi. Den sista veckan har jag känt mig så trött. Haft ont i huvud, nacke och rygg, med domningar i ansikte och fingrar (haft detta förut så det är inget nytt).
Vi brukar gå upp runt 05 nu för tiden och vissa dagar värker varenda muskel i kroppen (tack och lov för kaffe) och man är totalt väck. Tar väl ett par timmar innan man vaknat till liv ;) Maken har varit borta mycket den senaste månaden, men nu är han ledig 4 dagar nästa vecka (pga Thanksgiving) så då ska jag ladda batterierna lite :)
Det är en intensiv period nu med förberedelser inför flytten, men vi har lite roligt att se fram emot också, som julpyntning, Arons 1-års kalas och Floridaresa över julen med mina föräldrar. Skönt att ha roliga planer när dagen känns grå <3
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Usch, det där med domningarna låter inte bra. Hoppas du får tillbaka energin när maken är hemma.

    Härligt med saker att se fram emot. Florida, liksom. Hur underbart låter inte det!?

    Kram Fina

    SvaraRadera
  2. Oh men gumman, du får ta hand om dig! <3 Hoppas att du får vila upp dig nu när freddan blir ledig. Tänk att den lille godingen fyller 1 år snart, tiden går verkligen fort. Kikade på bebisbilderna på facebook häromdagen, han är så fin :)

    Florida låter inte helt fel i jultider, har du & familjen varit där tidigare?
    Ha en fin torsdag. Kram.

    SvaraRadera